21 Ekim 2007 Pazar

UYAP Uzaktan Egitimleri

UYAP Uzaktan Eğitimleri

UYAP’ın kullanılması sırasında ortaya çıkan eğitim ihtiyacının karşılanması, kullanıcıların zaman ve
mekan sınırı olmaksızın, ihtiyaç duydukları her an eğitim alabilmelerinin sağlanması amaçlanmıştır.
Bu amaç doğrultusunda Başkanlığımız tarafından yürütülen Uzaktan Eğitim Projesi kapsamında
görev yaptığınız konularda tarafınıza ilgili eğitimler atanacaktır. Eğitimlere AB sicil numaranız ile
Adalet Bakanlığı Portalına (http://portal.mso.adalet.gov.tr) bağlandıktan sonra, portal ana sayfasının
sol tarafında bulunan “Uzaktan Eğitim” kısa yolu ile ulaşabilirsiniz. Ayrıca UYAP Uzaktan Eğitim Portalını http://uyapegitim.adalet.gov.tr/portal adresini kullanarak ziyaret edebilirsiniz.

Eğitimlerin açılması için gerekli olan Flash Player 8 programı etki alanına dâhil olan bilgisayarlara merkezi olarak yüklenmiştir.

Sistemden kullanıcıların eğitimleri alıp almadığı, eğitimlerde ne kadar süre geçirdikleri ve benzeri hususlara ilişkin ayrıntılı raporlar alınabilmekte ve bu şekilde eğitimler takip edilebilmektedir.

Eğitimler birer etkinlik olarak tanımlanmakta ve her etkinlik içinde birden fazla programlanmış eğitim içermektedir. Etkinliğin içinde geçen tüm eğitimler tamamlandığında ilgili eğitim başarıyla bitirilmiş sayılmaktadır. Eğitime başlandığında bir kerede bitirmek zorunlu olmayıp eğitimlere istenildiği zaman kalındığı yerden devam edilebilmekte ve eğitimler istenildiği kadar tekrar edilebilmektedir.
Atanmış olan bütün eğitimlerin bitirilmesinin UYAP’ın kullanılmasında yardımcı ve faydalı olacağı düşünülmektedir. Bu konudaki düşünce, görüş ve taleplerinizi iletmeniz büyük önem taşımaktadır.

Hiç yorum yok: